2011-01-24

Sjukling.

Fick ett sms imorse att Niklas kände sig hängig och lite småsjuk.
Det har resulterat i en utslagen kille som nu gått o lagt sig...
Jag sitter uppe med Malte ett tag till så han kan somna utan att nån ligger
och joddlar i sängen..:-) Gör mig ingenting, får ja kvalitetstid! Fast å andra
sidan blir det rätt mycket sån tid, men, det kan inte bli för mycket!

Idag va vi som sagt också hälsade på mormor/farmor Lotta på BTT. Va skönt
o komma hemifrån lite och slippa hemsysslorna för ett tag. Dock är dom ju
kvar när man kommer hem igen, suck.

Även hunnit med att fira Birgitta som blev 72..Smörgåstårta till middag är fint det!

Mina buggben har börjat komma igång med, duktigt sugen på att gå ut och dansa.
Va ju inte igår man svängde sina lurviga på pumpen. :-)
Får nog vänta nån månad till. Sen sjuttsingen ska ja allt försöka ta mig ut!

Och äntligen bestämde sig lille Calle för att titta ut och se världen med!
En mäkta fin kille på 2970 gram och 50 cm lång. Längtar
efter att få se han...och mamma Madde och pappa Malle med givetvis. :-)

Nu ska ja borsta bissingarna, sen försöka få liv i min lille son
och kolla om han vill ha lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar