2011-02-14

happy valentines day.

Min fina dukning!
Såhär glad va fisen idag över att åka vagn :-)
Min allahjärtans dag boxare! :-)
Min fining redo för Ikea!
Snyggbebis!

Godkväll på er alla läsare o vänner :-)
Alla hjärtans dag alltså..Förstår inte vitsen faktiskt. Man älskar ju alla lika
mycket varje dag, eller har ja fel? Dock skänker man ju alltid en extra tanke
till alla dom ensamma där ute.
Hade mysmorgon med Malte, frukost på sängen och lite fix o trix här hemma.
Elvakaffe inne hos Theofisen och Emelie! Massa med skitsnack, som vi gillar ;-)
Vi fortsatte dagen med en promenix i det soliga vädret och därpå bestämde
vi att vi skulle slå oss ihop och äta allahjärtansdagmiddag.
Det blev till förrätt Hummerstuvning och vitlöksbröd, där på grillade våra
kärlekar karrekotletter, sen till det hemmagjord potatisgratäng och fetaostsallad.
Sitter nu som en pösmunk och är mätt som en sugga. Men gött va dä!
Och mysigt om inte annat, familjemys..:-)
Imorgon blir det att åka in till stan för läkarbesök på BVC för Malte...Sen ska
jag till intersport för o köpa mig ett par nya löpardojjor.
Nu Gynekologen i Askim! Sen är Lina Hassinen megatrött även idag så lär
slockna direkt när ja lägger mig på kudden. Social tjej sådär på kvällskvisten ;-)
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar