2011-04-07

Matförgiftning AB.

Japp mina vänner. Malten tog en tidigt middag inatt, det vill säga vid 0200.
Det gör inget, det händer ju inte så ofta. Kände där att ja ville fisa lite,
hoppsan kände ja direkt nä går väl o sätter mig på toan då...
Så har jag hållt på sen inatt...man kan säga att mitt avlopp är rensat
och tömt! Hallelulja...Igår "hittade" jag en matlåda i kylskåpet, köttfärsröra
och pasta. Som jag gjorde i torsdags...Den luktade ju inte illa, så det tänkte
att ja det går säkert. Pyttsan va! Matförgiftning AB. Aldrig mer...aldrig mer.

Försöker o få tillbaka vätskebalansen i kroppen med vatten, men det är fan
inte gott o dricka när man inte är törstig. Känner mig som en urskitet
äpple, och det är väl det jag är med.

Malte har haft en lång powernap på säkert en timme nu. Tack gode gud!
Är som sagt inte ultrapigg, och vågar inte direkt gå ut heller. Haha.
Och för det andra blåser det ju fan storm ute!

Annars är allt som vanligt...eller ja..jo. Kokade ris förut, glömde
visst bort det. En timme stod det o kokade. Man kan säga att riset
va överkokt, svar ja.

Ja lyckas med allt, det ska gudarna veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar