2011-08-07

Hej alla fina!

Hej på er alla fina!
Imorgon börjar vardagen igen, det innebär mer blogginlägg.
Varit jättedålig under semestern men man är ju överallt förutom vid datorn.

Nåja, vad har hänt?! Jo vi hade en mysig helg i Göteborg med Emelie & Daniel,
shopping, Liseberg och häng! Hur underbart som hellst :-)
Vi har spenderat ett par dagar i Forsheda..Sov över där till min födelsedag.
Vilken dag det blev! Morgonen började med att jag skrapade fram 5000:- på
en skrapbingo, vilken lycka! Kul o vinna pengar :-) Aldrig vunnit så mycket innan,
till råga på allt fick jag den utav min kära Sambo. Han är bäst han!
Igår njöt vi av vädret, städade och jag hann även med lite bak.
Bakar inför lördagens Gullringsdag, då ska här säljas bröd! Välkomna :-)

Idag vankas det kalas för pappa och mig! Gjorde smörgåstårta igår...slängde
ihop en rabarberpaj förut, kommer nog bli smaskens!

Annars i veckan blir det nog lugnt..Baka lite mer. Mysa med Malte...ja.

Laddar upp lite bilder senare idag...:-) Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar