2011-11-29

Morgontrött, du kan räkna mät.

Vill inte påstå att jag är övertrevlig och leksugen såhär på mörakvisten...
...för dä vore te att ljuga. Man kan säga att Malte får klara sig själv
den första timmen mellan sju och nu(åtta)...Han leker, gnäller
lite, kommer o slår på datorn och säger nåt som man kan tänkas är "Här
är jag mamma, lek med mig!!" Men han är nog nöjd ändå, det
är mycket jävelskap han hinner med den här timmen ska ni se.

Igår svängde vi förbi hos Sandra och Ian en sväng innan jobbet! Väl
på jobbet fick jag min önskan igenom...Eller? Jag satt i bilen och tänkte
"månne Marie tänkt att ja ska jobba nån frkost..." Ängeln i rummet
sa att jag fick varje fredagfrukost, kan ju inte bli bättre :-)
+ även 2 kvällar i veckan.. Detta ska jag alltså jobba från 1 feb till
april ut sen va ledig maj-aug för att återkomma helt 1 sep.
Kan ni se nåt annat underbart? Nä inte ja iallafall.

Sen blir det lagom att vi börjar jobba på den andra...Eller?
Nja min vision om fler barn har ändrats. Har ett fall jag kan
granska under tiden av min planering...;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar