2012-03-01

Onsdag!

Redan onsdag, tiden bara springer iväg! Nej det är inte onsdag
kom jag på i skrivande stund, dä ä ju torsdag ja. Som sagt.

Ingen update igår, orsak? Hade som sagt fullt upp med modevisning och
försäljning på Värdshuset, allt gick helt strålande!
Jag sålde bröd för 1200:-, ni förstår va. Helt sjukt, di verkar älske mitt brö ni!

Millan min älskling sa "Ska du försvinna helt eller?" Det vill man ju höra, of course.
Mitt svar är 6 kg till, sen har ja tappat 30kg. Då ska ja försöka hitta balans
och stanna eller åtminstone inte gå ner lika fort som jag gjort nu. Keep up the good work!

Idag inväntar jag finbesök från Sthlm, Victoria och Linnea som jag inte träffat
på 2 år kommer hit, ska bli så jäkla kul!

Uppdaterar senare.

2 kommentarer:

  1. 30kg är sjukt mycket!!!! Imponerad av din viktnedgång, önskar att jag själv hade sån självdisciplin! Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Du är ju fin som du är!:-) Ses snart tycker jag! Kram

    SvaraRadera