2012-07-29

En kväll i juli.

pickaboo såhär på kvällskvisten!

Vi börjar såhär...det blev ingen kvällspromenad, vadan detta? Jo jag ägnade min kväll åt att rensa i garderober och packa inför morgondagen. Det känns ändå helt ok att ha en vilodag från all ansträngning nån dag såhär.

Det vankas dusch, os och john blund.

Hallå en fråga. Ni som bloggar från mobilen med blogspot, Hur gör ni? Finns det nån särskild app?
Ja jag får det då inte till att funka.
Tänkte att de vore roligt att kunna update:a er nu under vår semester-tripp.

och glöm inte, allt går om man bara vill. 

3 kommentarer:

  1. Jag använder en app som heter blogpress. Sök på apparna så hittar du den. Du får länka din blogg genom appen men vad jag minns var det inga svårigheter. Sedan är det bara att lägga in bilder och skriva. Lätt som en plätt!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag använder mig av blogpress och det funkar alla tiders. Lätt att använda!

    SvaraRadera
  3. Jag använder mig av BlogPress. Funkar hur bra som helst. Kostar knappt 40kr tror jag :)

    SvaraRadera