2012-08-23

Hjärninflammation och GI-tallrik.

Dommen är här, beskedet kom imorse. Hjärninflammation, ett virus som gjord att hjärnan svullnat och därmed tryckt/trycker på den delen där det orsakar epileptiska anfall. Därav talsvårigheterna.
Det kan alltså hända igen...Jag går lite på helspänn fortfarande.
Förhoppningsvis är det inget farligt virus och vi får hoppas och tro att inom ett par veckor så är
han som vanligt igen! Väntar fortfarande på några provsvar och det får väl ta den tid det tar.

När jag hade hämtat honom på sjukan så passade vi på att äta en bit mat på Corner.
Blev gladligen överraskad när jag så att de hade en GI-tallrik. Supersmidigt och gott.
Dock har allt runnit igenom och jag tror att min mage ballat ur fullständigt efter de här senaste dagarna.


Nu blir det soffhäng med mina grabbar! Imorrn väntar ytterligare en dag på dagis.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att äntligen fått en diagnos. Hoppas han blir frisk illa kvickt så ni kan leva normalt igen. Det är jobbigt och må dåligt, både för dig och Niklas.

    SvaraRadera