2011-08-23

HEJ!

Hej på er!
VÄLDIGT dålig uppdatering från min sida på sistone, sorry.
Förra veckan va full av bröllopsplanering...fixa det sista, göra mat..
Och i lördags va de dags, efter mer än ett års planering va stora dagen kommen
för Malin & Jeremy...Det blev en helt fantastisk dag! Fint väder...Maten till
de 85 personer som va gjord gick strålande! Alla älskade maten (sa dom iaf) ;-)
och snittarna och efterrätten.
Det har tagit mig ett par dagar nu att slappna av och återgå till det normala..
Men nu så! Nu är det en normal vardag som har hittat tillbaka :-)

Idag har jag varit inne hos frissan och slipat lite på frisyren...Malte fick
va hos kusinen och gudmor sålänge! Hade gått stålande :-)
Vi fikade lite och sen tog vi våra barn med på promenad, gick nästan
framåt tillbaka till Örsåsa..En riktig runda, känner mig lite stum i bena!

Nu har fisen precis somnat för middag...Jag har gjort klart middan,
idag blir det Pasta med lax, tomat & timjan. Gu så gött!

Resten av veckan blir nog lugn..Imorgon är det fika med Jossan och
mammagrupp som gäller! På torsdag har jag lovat min kära mamma att
komma och hjälpa henne med lite papper på jobbet.

Sen är det fredag igen..:-) Härligt!

Satt igång på allvar med "bantningen" igen..De här sista 10kg
ska nu avverkas har jag tänkt..Försöka går ju ;-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar