2011-08-15

Måndag..

Godmorgon på er alla fina!

Måndag morgon, skönt! Malte sover redan middag och jag har
precis tagit mig en lång dusch och förberett kvällens storstädning. Bytt handdukar
i badrummet, rensat våran "klädstol" i sovrummet..Ja ni ver.

Följer Cilla och där med peppvecka! Min peppvecka består av att försöka
att inte alla nåt godis på hela veckan. 45min motion 5 dagar!

Det vankas mammafika på fiket vid halv tolv. Hanna, Madde, Emelie och jag och
alla dessa barn. Perfekt en tråkmåndag som denna...Vart är solen!?

Igår hade vi familjedag på Ikea. Flera tusen kronor fattigare men hujedamej vad
saker vi är rikare! Ny garderob till Malte busen, nya nattdukshyllor till oss.
Trött på dessa nattduksbord med lådor som bara samlar skit! Ny iredning
är ju det bästa ;-) Massa kläder till Malte..En tröja och underkläder till mig.
Jag va mer än nöjd när vi kom hem :-)

Nej ut en sväng...Sen se om lillfisen vill vakna så vi kan göra oss iordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar