2011-08-28

Söndag mina vänner!

Det är redan söndag och dagarna bara försvinner ur mina händer ur
en hiskelig takt.

Idag har vi haft städ och fix dag här hemma på Ringvägen..Syster va
även här och vi ställde iordning garaget för kommande loppis nästa helg.
Jag lovar er, här ska de påminnas! ;-) Allt från Kostaboda glas till tvapparat.
Finns allt! Lördag-söndag 11-14. Kommer även ha lite fyndkorgar från
Oriflame och jag ska även sälja hembakat. Kommer även finnas Kaffe & kaka
för skitbillig penning. Kommer bli kanonkul! Någon som känner sig sugen på
att komma? :-)

Halvfem kommer Inger och hämtar mig..det blir utförsäljning Ljusparty
ute i Dabbetorp! Jag har lovat mig själv att inget handla, snart Ullared
förhoppningsvis! Det ska sparas pengar ;-)

Känner mig inte helt kry i pallet och kroppen idag heller..Det blev en natt
på soffan inatt, varmt och som sagt, kände mig inte kry.
Ett par panodil nu och jag hoppas jag ska bli lite kryare.

Kram på er!

1 kommentar: