2011-11-24

Mysmorgon eller?

Först o främst ber ja om ursäkt för att min blogg ser ut som
hej kom o hjälp ma! Men den är under bearbetning, Anne ska äntligen
hjälpa mig igen! Iofs har ja drygt 30 läsare om dan, men för dom små
30 smultronen kan ja ju försöka hat lite vajjert!

Det här med mysmorgon, NÄR SKA BARN FÖRSTÅ ATT DET ÄR
SÅ JÄÄVLA UNDERBART OCH LIGGA OCH MYSA LITE PÅ MORGONEN?!?!
Nädå, här får man en rak höger, en fjärrkontroll rakt mot pannbenet och det här
jävlaranamma dra i håret. Jag blir arg...vad annars liksom? Kul om Niklas
skulle det första när han vaknar och dra mig i håret...Mitt morgonhumör
luktar inte jordgubb och utstrålar ingen "Oh vilken vacker dag, va snygg jag är idag"
Här vaknar man och samma visa varje dag "Fy fan, halv sju....TA INTE PÅ MIG UNGJÄVEL, NIKLAS GÖR VÄLLING, NU!!!" Japp, där va min dag redan förstörd...

Men det är lugnt Malte är snart ett...Snart kanske man kan få en puss
istället för att ha rivmärken över hela ansiktet. Ett år? Hewwegu,
för ett år sen gick ja som tjocka memmet över stadens gator och beklagade mig över
hur tjock fet och otymplig jag va. Ja sär då dä, en ä aldrig gla!

Idag kommer Caroline o Erling, gu va vi ska leka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar