2011-11-24

Rekord!

Min blogg fick ett skott i råtta ida tror ja med hela 70 läsare!
Vore ju dum om jag hoppades att det va lägre antal imorrn så
kom igen nu!

Precis ätit upp en mögelost och säkert en halv burk pepparkakor,
vad hände? Nu har ja dåligt samvete och vill kräks.
....Eller så har ja inte dåligt samvete, nepp för jävlars
så gott det va! Det behövde jag, jag har ju knappt ätit nåt idag.
...Eller så har ja ätit mer än jag behövde och lite till.
Skit samma, jag kan somna mätt i varje fall!

Jag klagar på Malte som förstör så mycket...Jag är inte bättre
jag, va så jäääääävla ivrig och sätta den första julstjärnan
på plats tydligen att ja ryckte bort sladden och två änglar följde med.....
.....Niklas va snabb "Det går att limma!!" Farligt o köpa nya tydligen ;-)

Handla? Jo jag ska nog sluta handla, iallafall på HM.
Brukar bli glad när ja nån gång varannan månad får hem en bonuscheck
på 50:-, "50kr" skriker jag och blir glad för att jag är så duktig
på att handla. Idag kom det ett brev där det stod "Du är en av våra bästa
kunder, vilket gör att du får GULDBONUS!!" 550 kr.... Jag skrek inte
jippie utan la snällt in dom i plånboken, skämmdes lite och insåg
att det blivit liiiiite mycket. 12000:- på 11 mån.

Jag är duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar