2011-01-27

en utvilad morsa.

Trodde jag aldrig skulle kunna vakna och vara utvilad...men idag, idag är ja
tamejfan utvilad! Lilla fisen somnade gått igår vid åtta när han hade trotsat klart
och bajsat lite. Sov ända fram till 3! Ni förstår va...Jag somnade iofs inte förrän
klockan 10 men 5 timmar oavbruten sömn är guld värd och jag kan inte va
piggare! Fisen somnade igen sen efter lite mat och tappa tutten leken...
Och nu sitter vi i soffan och myser och låter pappa Niklas somna om...sjuk som han är!

-14 grader ute och jag eldar för fullt. Längtar som en tok efter att få sätta mig i
frisörstolen och bli lite snygg igen. ;-)
Mormor Lotta får åka hem från jobbet och följa med och va barnvakt då Niklas e sjuk..
Snällare mormor får Malte leta efter, och vi älskar henne massor för det!

nej nu är kaffet klart. auf weidersen. (nää ja kan inte tyska och vet ens inte om det
är rättstavat, men de ser bra ut, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar