2011-01-29

Spy-bar!

Jahani! Malte har en liten "äta för mycket och spy"-dag... Så himla mysigt! ;-)
Fick faktiskt sovmorgon till halv tio idag, himla skönt, och eftersom vädret kan ta
sig i stjärten så gör det ingenting...vi fortsätter på ta det lugnt temat och har en hemmadag!

Va på jobbet igår på fika...Roligt och träffas igen dom som va där! Fick fina kläder
och en sparbössa.

......så innerligt trött på människor som aldrig ger något tillbaka. Här hör man av sig
gång på gång och får zero back?! Jag ger upp i mitt försöka hålla kontakten grej och
lägger ner istället. Jag förstår inte, bara för att man har fått barn är man ju fortfarande
samma person...eller har jag fel?!

nej nu ska ja återgå till mina killar!

3 kommentarer:

  1. Du har helt rätt Linis.
    Vi ses i April. Långt kvar :/

    Krraaam <3

    SvaraRadera
  2. ja vet precis va du snackar om, i dom flesta fall tror jag det handlar om avund. jag har förlorat många "kompisar" för att jag blev gravid o fick sigge. men sånt man får acceptera antar jag, för man får ju också väldigt många nya vänner när man får barn.
    föresten var det du som skrev ett sms till mig då? om du var på jobbet, om det var du. så ska du veta att jag klurade länge på vem det kunde va, haha.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Ja åsa vi ses i april, det kommer gå fort! :-)
    Lollo, det va jag som skrev sms:et! Haha vi måste ses snart, för nu får verkligen inte sixten växa ur det med! ;-) Kram

    SvaraRadera