2011-02-18

folk o fä.

Måste nog börja lyssna på mig själv snart..kör mig själv till botten med all dess energi
läggandes på saker och på folk som inte ger en nåt tillbaka.
Känner själv att mattheten och febern kommer när det blir för mycket.
Nu måste ja börja ta det lugnt. Sluta stimma. Sluta ha ångest för saker ja inte vill göra
och fokusera mig på det jag tycker är roligt...

Sluta lägga energi på folk o fä som sagt som inte ger nåt tillbaka.

Sa precis till Niklas att nu har jag inget planerat förrän onsdag då jag ska till BM
för efterkontroll..Och så ska det förbli. Ha ett par dagar hemma och bara va och mysa med
min son. Va hemma tills förkylningen är väck.

Det blev hemmalagad kebab till middag här hemma idag, satt inte fel för fem öre.
Då det blev huur mycket ost o kex över sen gårdagen ska vi ta det till kvällsmat om man
nu kan kalla det för det sen. Jag längtar redan. Haha.
Sugen på rötjut med. Får nog bli att öppna en flaska snart...

Älskar mina killar, ni är bäst! Kan inte säga det för många ggr. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar