2011-02-12

kärlek.

Med världens bästa sambo och en lika underbar son så är livet helt underbart.
Njuter av varje sekund och älskar mitt liv. Känns helt fantastisk att kunna säga så!
Det är snart ett år sen Niklas och träffdes för första gången...(18 mars), hur mycket
har inte hänt det här året då? Pang på rödbetan så blev ja med barn...Hur ofta händer det?
Med oron i magen hur det skulle bli bestämde vi oss till slut utan att riktigt ens känna varandra
att vi skulle behålla magen. Men sen då? Vi kan inte annat än le åt året som gått...
Hittade det perfekta huset utan att ens behöva leta...renoverade det till vårat. Totalrenovering
som blev precis som vi önskade... Niklas fick jobb på Ljunghälls..Man kan inte annat än
säga att det blev vårat år. Alla pusselbitar hamnade på rätt plats, och här sitter vi nu.
Kär upp över öronen och har aldrig mått bättre. -All kärlek-

Annars, ja idag är det lördag. Dagen började ljuuuuvligt. Med dagens vanliga blöjbyte
i sängen...Då Malte varit helt fantastisk med att inte kissa på morsan i vanliga fall så va
dagen D kommen.
Hann inte mer än att böja mig efter blöjjan så va hela jag, Malte och sängen nerkissad.
Helt sjukt va mycket kiss det finns i en så liten kropp ;-) Haha. Tur att man tål lite
och mest skrattar åt situationen.

Niklas tog med sig Malte ut en sväng nu. Så han kan njuta av friska luften medans
pappa skottar och jag stannar inne och gör en omgång solbullar till.
Då jag har klädvisning för Capri Colletion här på torsdag måste det finnas
lite gottebröö! :-)
Vagnen våran är total värdelös att köra med i detta väder. Minsta lilla så hugger det..
En emmaljunga med sånna dubbelhjul där framme. Jättesmidig annars men inte i snö.
Det suger hästpung..

1 kommentar:

  1. Låter bra att du är lycklig Lina, men jag saknas va? ;)

    SvaraRadera