2011-02-21

köttsoppa.

Nå vad tycker ni om filmklippet? Jag tycker nog att jag är rätt duktig
som har lyckats få ihop det så fint. :-) Roligt och ha sen också när Malte blir större.

Malte vaknade vid två inatt o skulle ha mat efter att ha ätit sist vid halv elva.
Tror ni jag va trött? Jepp...ni vet, somnar under matningen o tappar flaskan. Till slut
fick Niklas sitta vakt och kolla så ja inte somna....han kunde väl lika gärna tagit matningen? ;-)
Haha jamen nä....så idag är ja en sliten mamma med håret åt alla håll och bara känner
mig lat o tråkig. Precis ätit frukost i form av gröt, knäckemacka o en banan, så nu till råga
på allt är ja mätt som en bäver...

Idag blir det förhoppningsvis till att göra hemkokt köttsoppa..ja om nu
orken infinner sig. Men köttet står ju o kokar sig självt, de behöver jag ju inte
vakta direkt. Haha.

Annars är det jäkligt skönt just nu...Har inget inplanerat förutom MVC på onsdag
och ja herregud. Sååå skönt....

Slängde ihop en rulltårta med smörkräm när vi kom hem från Rimforsa
igår. Så snart kommer Emelie in och fikar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar