2011-02-15

måndag!

ja ni ser rubriken. Hallå veckovild! Tisdag idag faktiskt...Idag åkte jag, Emelie o Theo in
mot staden. Första stoppet va hos Jennie där Emelie skulle vaxa ögonbrynen, sicken
läckerbit hon blev förstår ni ;-) Vi fikade och pratade mest strunt. Trevligt!

Stressstressstress, ska tillägga att jag vaknade en timma innan vi skulle åka. Hade
visst tryckt av alarmet på nåt vänster. Och en timma på morgonen när man har barn
och ska iväg. Det är inte mycket tid :-) Ingen frukost för mig. avbruten matning för Malte.
Men iväg kom vi iallafall :-) Va sena till BVC, Lena ringde och frågade efter oss till och med.
Haha, men dit kom vi också...1 kg hade fisen gått upp på dryga två veckor och 60cm lång är
han nu. Tiden går fort och han börjar bli en stor kille nu. :-) Hela 5700 gram. Men det är ju
så det ska va. Mysigt är det hur eller hur :-) Läkarbesöket va också felfritt, vilken är skönt!

Sen blev det intersport där jag köpte mig ett par rejäla löpardojjor, nu finns det
ingen återvändo längre för o inte ut o gå. Nej skämt o sido, ska bli så grymt skönt
o komma igång med träningen igen.
Efter lite annan shopping va vi hemma igen vid ett. Jag fixade lunch, blev potatisgratäng
och ugnsstekt lax. Himla gott! Och nu har jag hunnit städa resten jag inte hann med igår...
Nu känner jag mig mer död än levande.
Känner bara för o lägga mig i soffan bredvid Malte och sova...Vi ska iväg och fira Peter
vid 18 bara. Får bli en kort visit för mer orkar jag inte...

Skriver lite senare om orken innfinner sig. :-) senamors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar