2011-02-13

skrattkalas.

Oh herregud...Inte skrattat såhär mycket på länge. Va roligt det är när nån
i ens närhet gör lite tokiga saker, haha! Niklas lyckades på nåt vänster få ner blomman
som stod på högtalaren jämte tv:n...ska tilläggas att jag precis övervattnat varenda
blomma här i huset. Hahahah...för det första va det jord och vatten över hela golvet och
där stod vi o kollade på varandra hur vi såg ut. Såg ut som nån hade haft racerbajs och
bajsat ner oss båda två. Haha ja de kanske va roligare än jag lyckas förmulera incidenten här.

Jaja, vi åkte till Ikea idag efter Anja hade pissat sig ur störtloppet...Vi va inte ensamma
på Ikea direkt. Fick ställa bilen allra längst bort mot Biltema, aldrig varit med om maken!
Blev en vit malmbyrå till Maltes rum och lite smått o gott till köket bland annat.
En titt in på ginatricot som kostade mig en heeel tusing! Men hewwegu va mycket snyggt
jag har o ta på mig nu...Nu kan ja inte säga nästa gång ja provar kläder. "ÄLSKLING, JAG
HAR INGENTING O TA PÅ MIG, TRÖTT JA BLIR!!" lär nog hända ändå är ja rädd. ;-)

måste seriöst börja banta nu alltså, kan tro ja är med barn igen. magen är som en
svulloboll! Oh ja, ja känner mig too hoot...not...;-)
Kanske en 20 kg innan sommarn? In my dreams...Kan ju försöka iallafall.
Dock ska jag inte köra nån diet alla jävlar envisas med..Ja såg faktiskt på nyhetsmorgon
imorse va om hur alla dieter slutade...och det slutade med att du iaf gick upp hälften igen
när du återgår till det normala. För inte tänker ja börja en diet sen ändra mitt liv fullständigt
och bara äta sparris. Inte ;-) En solbulle på det kanske..Haha.

Imorrn ska ja städa...gått o plockat råttor här nu i nån dag o di kryper fram
ur väggarna tror ja. Eller så är det nån som tömmer sin dammsugarpåse här.

kram från ankstjärten.

2 kommentarer:

  1. en solbulle, eller tre ;)

    SvaraRadera
  2. vi skulle kunna ta varandra i hand o börja träna ihop. man vill ju inte stå i vassen i sommar precis;) // madde arvidsson

    SvaraRadera