2011-02-17

snoris.

Pjuuh vilken natt...Jag fick feber igårkväll, kännt att det varit lite halsont på väg men
som inte riktigt brutit ut. Dock är febern borta idag...känner mig jätteslö o matt i kroppen.
Vet att jag brukar bli såhär när det varit för mycket av besök och stim hit o dit...Tror
bara jag behöver ta det lugnt och ja bara va hemma och inte känna dessa måsten.
Febern höll i sig natten igenom och till råga på det blev Malte snorig...O satte
snoret i halsen. Stackarn! Inte lätt när dom små liven inte vet hur man ska hosta
upp slemmet istället. Så hjärtat i halsgropen flera ggr när han inte fick luft o hujedamej,
tror både Niklas o jag känner oss mer döda än levande idag.

Det blir en dag i soffan för mig o Malte, går fortfarande i morgonrocken...Fast iofs
är ju klockan bara tio..:-) Värmer upp inför kvällens klädvisning syster håller i.
Handlat allt och gjorde lite snittar igår. Vinet står på kylning och ja det blir nog
en rolig o härlig kväll. Mycket man vill ha bara...:-P Men så är det väl jämt!
Niklas flyr fältet och går in till bror min. Tur man har dom så nära...

Nej nu behöver kamin några vedträn mer och Malte har bajsat ner sig..
Men va mysigt det är o va mamma. Även att det gnälls ibland
så är det fortfarande det bästa som hänt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar