2011-02-27

söndag!

Söndag! Vaknade tidigt imorse och åt frulle...Fisen va ändå vaken.
Sen somnade vi om och gick upp runt halv tio. Fixade till två stora
lasagner med Niklas egna köttfärsröra och bechamelsås. Sen kom Niklas
mor och Öjje på besök och stannade till fyra hugget. Mycket trevligt!

Nu i eftermiddag har vi mest myst. Ätit räkor, kollat film...Nu har vi badat Malte
och Solsidan är på tv.

Säljer som aldrig för på tradera! Ni förstår inte vad jäkla roligt det är, haha!

Imorgon blir det BVC på förmiddagen...min svägerska och Theo följer med o kör oss,
haha. Sen tänkte vi att vi skulle gå en sväng på stan o fika. Alltid skönt o komma ut lite!
Inte för att den här månaden blev så jävla fet pengamässigt då Ljunghälls
hade räknat fel på Niklas lön och det innebär flera tusen minus. Men kläder
till Malte har man fasen alltid råd till. Haha. Det finns ju inget roligare..

lägger ut lite bilder strax med, vet att det finns några som vill se utvecklingen av
Malte ponken ;-)

Vill bara skriva att jag saknar min vän nåt otroligt mycket! Du vet vem du är. S.E <3

1 kommentar:

  1. Jag vet inte om det är jag.. men jag hoppas.=) Saknar dig med massor! Tror vi får planera en resa hem snart. Känns som det var evigheter sen vi sågs!
    Kramar

    SvaraRadera