2011-02-18

strykekramar.

Skänker dagens tankar till Madde och Malle med anhöriga idag..

Om man ska ta det positiva så ja igårkväll hade Jennie klädvisning här hemma. Myycket
trevligt om jag får säga det själv. Eller va säger du Annika? ;-) Haha.
Folk kom det, närmare sagt 12 pers...Ja antingen kommer ingen eller så kommer alla.
Kläder såldes och jag fick ju ja hewwegu va mycket fint ja FICK...För att alla handlade
så mycket. ;-) För övrigt jävligt less på alla dessa partyn nu. Jag lovar er...det är det
sista jag skulle börja med. Javisst, jo, oriflame går ju bra. Och kanske kläder då. :-)
Men inga ljus...inte tupperware...inte inredning...finns ju en tendens till att börja när man
går på mammaledighet...tydligen inne nu. Men ja förblir ute...

Febern håller i sig även idag. Tur ja har en helg framför mig utan nåt inplanerat.
Jag kommer skita i att solen lyser om den nu gör det. Det får bli en helg i soffan
och bara ta det lugnt... Hoppas på stryktipset den här veckan då. För förra
veckan gick ju käpprätt åt helvete, Haha men ja kan. Ja lovar er...Ja tog
bara min dåliga omgång förra veckan...;-)

Nej nu kommer Emelie Zeylon med sina killar på fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar