2011-02-22

tradera-träsket.

Räckte med att ja skrev förra inlägget...nu sover prinsen som en stock!

Jag har passat på att rensa lite bland Maltes urväxta kläder och i
kläderna som han inte hunnit använda...Tänkte ge mig in i traderaträsket
och försöka sälja av det jag inte vill behålla. Absolut inget fel på kläderna
jag lägger ut men känner dock att jag inte kommer använda det till nästa
barn. (givetvis blir en en till.......;-) minst...
Nån som har några speciella bra tips för tradera? Nåt man ska akta sig för o vice versa?

3 kommentarer:

  1. Hörrö; läser inte du min blogg längre? Där ser du att jag kan klassas lite som en tradera expert ;p
    Och här har jag skrivit ett låååångt men bra inlägg om hur det funkar på tradera:
    http://trasdockan.blogg.se/2011/january/det-har-med-tradera.html

    Good Luck :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Joo jag läser din blogg, kanske missat det då! ;-) Tack för hjälpen! ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Absolut ingen fara gumman ;)
    Kramar

    SvaraRadera