2011-03-01

11 månader.

Japp idag har jag o mitt hjärta hållt ihop i 11 månader...Malte blir 2 månader.
9(gravida månader)+2 månader =11... Vi vet, det kunde inte gått snabbare. Men herregud
vilket underbart liv jag lever idag, skulle inte kunna ha det bättre!

Igår va jag, Emele och Theo inne i stan. Först BVC där Malte skulle vägas, han hade
gått upp 300 gram på två veckor och vuxit 2 cm. Dutti kille! Sen va vi en sväng på stan,
tjejen med minst pengar som va jag själv hittade mest..Så är det väl alltid! Men gud så
snygg jag ska bli ;-) Och Malte med för den delen..Hittade hur gulliga bodies som hellst
inne på Cubus, farfarströja-modell. Skitsnygg!
Sen kom vi hem, jag satte igång med att steka och koka kotletter. Det blev middag tillsammans
med Fam Gustavsson...Mys :-)

Idag ska jag o Emelie börja träna zumba, haha. Våran motorik är inte o leka med, men
vi ska fan ge oss an det hur svårt det än är till en början! :-)
Sen blir det nog mest att försöka ta det lugnt...Ska planera lite matinköp till dopet,
ja lite småfix.
Imorgon blir det att åka o hälsa på Mimmi o Mecke! Guuuu va roligt! Ses alltför sällan!

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar