2011-03-10

amor vincit omnia.

Ja kärleken övervinner allt, så är det.

"slängde" ner Malte i vagnen förut...Nej ja slängde inte, men det kändes som det,
Malte som skrek som en dåre, en desperat o frustrerad mamma...Ut kom vi.
2 minuter senare somnade han. När man har gjort allt, då är det vagnen som gäller.
Han sover än, alltså sovit i 3 timmar snart. Man kan väl säga att ja, det är välbehövligt
då han också haft matmarathon hela natten. Jag har hunnit med massor!
Plocka lite hem hemma, bakat klart, duschat, ätit lunch med Emelie...o nu
sitter jag här o väntar på att han ska vakna så man har nåt o göra. Lustig man är...Jag vet.

sugen på o ändra bloggen lite med. Önskar att jag kunde! Anne som hjälper mig
annars har ju sånna förvärkar så vill verkligen inte belasta henne med mer än
hennes nödvändiga måsten. Jag vet själv hur det är. Känner med henne.

nåja, en kik på tradera...det blir ett par ggr om dagen. Kanske ska
rota igenom lite till här hemma o lägga ut. Istället för att varenda
garderob ska va överfylld och man blir lika irriterad varje gång man öppnar
o ser all skit så ja...det kan man ju lika gärna sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar