2011-03-14

crap-väder.

Japp vilket jäkla väder det är idag. Inget lång promenadväder direkt. Dock måste jag
ge mig ut o gå för mitt eget bästa. Jag som tänkt gå ner 20 kg till sommarn...GI
verkade inte va helt hundra för min mage. Så ja kör på vanlig kost, 3 rejäla mål om dagen,
2 mellanmål och motion. Det är ju ändå en livsstil som man ska leva efter och hålla
sig jämn...

Idag ska Svenska spel ringa för o berätta mer om Stockholmskvällen den 16 april.
Bankett och middag... Herregud, säger jag bara. Vilken chock och helt underbart roligt!

Idag är Malte världens mysigaste bebis..Det är han ju jämt iofs men idag sover han...
Vaknar...ler lite...äter. Somnar om. Vaknar, bajsar...Ler lite till..Somnar...Ja det är
helt underbart o va mamma då. Och kunna ligga på soffan lite en annan också ;-)

Går igenom lite garderober till emellanåt för o se om ja kan lägga ut ytterligare
saker på Tradera. Har lagt ut en hel del nytt nu, som jag köpt i hopp om att förmodligen
komma i nångång och för att ja tyckte att de va snyggt just då. Tjena...En del saker
med prislappen kvar på. Och en del ens inte tvättat. Är ni nyfikna och vill se?
Mitt alias är Linahassinen, så gå in o kika om ni känner för det.

all kärlek till mina grabbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar