2011-03-26

lördag & tjockisinfo.

Godmorgon världen! Va faktiskt vaken när Malte börja joddla o ville ha mat vid
halv sju...och pigg va ja också. Fantastiskt skönt! Jag o Malte har gått upp, tänt en brasa
och kollar Händige Manny på disney channel. Undra om det är morsan eller Malte som
ser mest på tv:n...Hoho. Pappa Niklas sover...Det är han värd!

Nåja, lite tjockisinfo vill ni väl ha? Såhär efter 6 dagar har jag tappat -2kg.
Svälter jag? Nejnej, i början är det mest vatten. I know. Men jag äter
precis som vanligt...eller nja det gör ja väl inte. Kan ge ett exempel på gårdagens "mat-dag"
  • Havregrynsgröt med 2 skivor hembakat bröd med salami
  • Korvstroganoff med fullkornspasta & vitkålssallad
  • Grillat kött med bakad potatis, baconröra & sallad

Mellan mina TRE viktiga mål äter jag mycket frukt...mycket mycket frukt...;-) Och så rör jag på mig. Vilket är det magiska ordet för att tappa vikt. Kört zumba varje dag o i regel en promenad på det. Och jag mår så bra, äter du rätt och rör på dig. För det första får du sån energi, sen mår du ju som sagt tusen ggr bättre. Jag kämpar på, och kommer med mer info nästa helg. "Bara" 18 kg kvar ;-) Haha.

Idag blir det en ute i trädgården dag...Röja resterande buskar och fixa lite!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig! Denna "diet" lockar mig mer & mer, börjar bli lite trött på GI.

    SvaraRadera