2011-03-16

ond morgon!

Eller god morgon på er alla!
Ska börja med att säga...vad har jag gjort dig gud?! Igår stod jag o lagade mat,
vrålhungrig och lagom irriterad innan...En lika hungrig Malte...Rätt som det är,
så går proppen o slår ut allt! Ringer runt till alla jag känner o skäller, som om det
är deras fel. Haha. Humöret va iaf nerspolat och Niklas kom lite tidgare och
fixade det hela. Kanske ska börja lära mig hur man byter propp...
Nåja, IDAG! eller imorse...Malte vaknade, jättehungrig. Samtidigt som jag
slängde ihop hans mat hällde jag upp ett glas proviva granatäpple och tog med mig
till sängen. In med nappflaskan i truten på Malte, smidiga Lina vänder sig om, ska
ta en snus och vet ni vad som hände?! Slår omkull glaset...vilket innebär, rosa proviva
över hela nattduksbordet, över telefon (hör hädanefter lite dåligt vad folk säger), rann
ut bakom sänggaveln, mellan madrassen....Som vanligt, ja orkar inte!!!
Ibland lyckas man ta mig fan med allt. Bara o byta lakan och försöka få bort
allt sött kletigt överallt. Oh happy day....:-)

En kopp kaffe och BB på datorn så kanske ja hittar lite ny energi. :-)

BVC igår, Malte hade äntligen vänt och tickar nu igen uppåt på vågen. Den
visade 6420 gram...Vilket enligt kurvan är fullständigt normal för en 2½ månaders
bebis! 66 lång, om ja inte minns fel. Tiden går fort mina vänner :-)
Snart är det dags för dop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar