2011-03-29

tisdagsshopping.

Åhhej på er!
Idag va det alltså dax för de första sprutorna hos BVC. AJAJ, mamma Lina har haft ångest inför detta i säkert en vecka. Men de gick bra...faktiskt.
Första sprutan va lindrig, andra sprutan blev vi lite mer ledsna men efter o ha kommit upp i min famn lite så bidde han lugn.

Nu har fisen sovit nästan sen vi kom hem vid tolv...ätit två omgångar iofs. Min lilla fis!
Jag har inte gjort så mycket..ätit lunch. Förberett middag..(kotletterna står o puttrar på spisen), kollat BB....ja.
Jag känner inte direkt för att ge mig ut o gå heller. Duggregn som man
blir genomsur av. Får bli ett pass zumba när ja o N varit o handlat senare.
Mormor Lotta kommer o ser till Malte under tiden.
Skönare att han får sova i lugn o ro och vi får handla det vi ska o sen åka hem.
Det är mycket man ska tänka på o hinna med nu med dop o allt. Måste erkänna, det kommer bli skönt när denna vecka är över och det är månag igen. Även att det är en rolig vecka så blir det samtidigt mycket stress...

Idag skulle Niklas varit hemma när ja skulle klä på mig, har fortfarande på mig det jag klädde på mig från början. Vilket inte händer ofta! Haha. Inget "JAG HAR INGENTING O HA PÅ MIG, TRÖTT JA BLIR!". Va skönt o slippa åla i sig byxorna.

Just de, nämnde rubriker tisdagshopping. Upptäckte att jag hade en "Handla barnkläder för 150kr och få 50kr rabatt" hos lindex. Även 10% på hela köpet. Beställde i all sin enkelhet över nätet, 2 pyjamaser, 1 body, 2 byxor, strumpor o "dreggelhaklappar". Tyckte jag fick mycket för 400:-. Allt i stl 68. Kunde man önska sig kläder i doppresent till Malte skulle ja lätt ha gjort det, för kläder i stl 68 är de inte fett med här hemma. Han växer som en tok så 62 är snart för litet. Men det är ju det som är meningen. 400g drygt hade han gått upp på två veckor.

Ni är dåligt på o lämna kommentarer förresten...Mera meraaaaaa....:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar