2011-03-08

underbara vårsol.

Vilken underbar dag!
BVC Lena ringde vid tio över nio och väckte mig. "Sov du?" Nää inte då...;-)
Jag gick upp, fixade lite, åt frukost. Och Malte vaknade inte förrän kvart i tio.
Han har varit på ett strålande humör hela dagen, det är han väl nästan jämt..inte igår
då. Haha. Men han är mitt allt ändå!
Vi mös lite och pallrade oss sedan bort till affärn och postade lite traderapaket. Jag tog tjuren
vid hornen och tvingade mig ut. Jag klarar mig ute i över en timma utan o gå på
toaletten, kors i taket. Peppar peppar så har det blivit bättre med min mage.
Nåja, Madde och Calle va med på promenad...Stannade på fiket och köpte givetvis
oss varsin semla. Gick hem till mig, fikade och pratade mest skit. :-) Härligt!

Helt underbart med denna vårsol! Snart är det sommar, uuunderbart...Fixa i trädgårn
och ha en liten parvel som förhoppningsvis kryper runt i gräset..:-)

Va även borta i simhallen förut och solade, välbehövligt...Jag som va så brun för ett år sen..
Har tröttnat att se ett spöke varje gång ja ser mig i spegeln..;-)

Malte sover...Älskling och jag ser på Sofias Änglar.

Just ja...Lena va ute o vägde Malte idag när hon ändå skulle ut till gullringen, snällt,
dock hade han gått ner sen gårdagen. Jag hoppas hans mage blir bra snart.
Men som sagt, huvudsaken är att han är glad o pigg. Och så hoppas jag det förblir,
annars blir det bums ner till västervik. Inte kanonbra när små fisar blir
av med för mycket vätska.
Lena varnade...
Hädan efter får inga snoriga människor komma innanför dörren när Malte är som han är.
För o inte dra på sig ännu mer, hans immunförsvar får inte gå neråt det minsta.
Lätt..."Är du snorig?" "Nja lite kanske..." "Okej, du får inte komma in..." Haha.
Men allt för att han ska bli bättre givetvis.

Slutpladdrat...Hur mår ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar