2011-04-08

Bajsfest.

Japp vi har bajs o spy galla fest här hemma på Ringvägen 10.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen igår och dom va hundra på matförgiftning,
det lutar åt magsjuka. Niklas började inatt. Han ligger helt utslagen i sängen.
Fast ja läser att magsjuka grundas på matförgiftning, dessa stafyluckocker. (nä så stavas det inte)

Jag är inte trött i kroppen för fem öre. Visst, ja får inte behålla
nån mat jag heller men känner mig inte utslagen. Man önskar ju nästan
de vore nyttigt då vågen visar -7kg. Men man måste ju äta! Huvudsaken
är ju att man känner va de smakar. Men ja sa till Niklas att vi kan
ju lika gärna äta nån "skit" mat som är billig idag när de ändå kommer
ut lika fort. Ärtsoppa på korv kanske... Mera bajs åt folket!

Jag ska ta bilen bort till affärn...visst att de bara är ca 200m, men ja
riskerar inte o bajsa på mig på kuppen! Pappa ligger i magsjuka med,
så får ha lite utkörning av mat nu på förmiddan. :-)

Nej nu ska ja kamma håret..Behöver ju inte se ut som 7 svåra år.
Annars i helgen, jani...Vi skulle bort o "fira" in Malte i gullringen,
men de verkar rätt kört. Dumt o smitta ner alla andra.

Ingen annan som vill byta med oss, bara för ett par dar sådär? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar