2011-04-28

Bra dag!

Godmorgon alla!
Min besökstatistik ökar och ökar för varje dag, glad ja blir!
Fortf dåligt med kommentarer men ja är gla ändå ;-)

Ser ut att bli en varm och fin dag idag, underbart! Kan kanske smita
ut o fånga några solstrålar medans fisskrutten sover!
Han är som sagt som vanligt igen..skrattar o småmyser mest
hela tiden. Vi har fått tid i Västervik nästa vecka och ska ner
och göra pricktest...jag är nästan hundra på komjölksprotein allergi.
Får se om det blir säkrat där nere.

Snart är det valborg! Jag o Niklas har spånat fram en trerätters
vi ska bju min kära syster på, det är hon värd efter allt skit.

Min viktnedgång ja...hur går det? Jo jag är fasligt nära -10 kg målet.
"Bara" 1½ kg kvar. Så ja det går bra, bättre än förväntat.
Men när man är mammaledig och har fullt med energi är det
bäst o passa på! Det blir straxt ett pass zumba..Sen ska vi ut o gå en sväng.
Sen tror ja fasen i mig det blir solnjutning hela dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar