2011-04-20

Godförmiddag!

Hej på er!
Onsdag förmiddag! Malte och jag har hunnit vara ute o gått en runda
innan regnet kommer...jo det kommer, ja lovar. Det hänger ju i luften.
Kan va skönt o rensa luften...det tycker jag som lider av allergi är
alldeles strålande!

Det vankas lunch för min del! Purjolökssoppa och knäcke. Helt mumma!

Börjat irritera mig lite...Varför skaffar man en blogg och uppdaterar
när man inte har nåt vettigt och skriva om förutom allt detta klagande?!
Visst jag kan också klaga ibland..Det är mänskligt. Men och läsa inlägg
efter inlägg är inte så roligt. Ja får skylla mig själv som läser, haha.
Dock så får man klaga när man är gravid och har riktigt ont, för det
är inte roligt. Men ibland kanske man kan vända det o se det lite
positivt också?! :-)

Nåja, ja ska köra ett pass zumba med! -7,4 kg visade vågen idag.
Det är ju strålande! Men magen vill visst va med ett tag till,
snart kanske kroppen fattar att "JAHAAA VA DE MAGEN HON VILLE BLI AV MED
, OKEJ DÅ!" Har ju trots allt 12 kg kvar till första "delmålet".

MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar