2011-04-16

Lördag!

Dålig uppdatering...Förlåt. Men tiden har inte räckt till!
Men nu är ja back on track igen.
Gårdagen hade jag en son som tydligen inte tyckte det va roligt
att mamma va hemma igen. Åt typ varannan timme och sov kanske
45 min från 0830 tills han somnade för kvällen vid sju. Då
förstår ni själva hur underbart glad han var :-)

Kärleken o jag åt middag, slappade, fixade lite rödvin över
Niklas dator så den är svart...Tur man har två ibland!
Gick o la oss efter BB och sov som två grisar!

Idag...idag är de lördag! Frukost i sängen och upp skapligt,
hittils har vi hunnit röja busk-aset på framsidan. Femhundraelva
rötter och lite till. Jag är en svettjöns. Kanske ja slipper dansa
Zumba idag...;-) Niklas har beställt kebab...från Palma. Javisst ja..
Får bli en kebabpizza utan ost här.

Viktuppdatering...Tappat 7 kg hittils. 13 kvar. Jag tycker jag
är duktig iallafall, Niklas går omkring ibland och tar lite på ankstjärten.
Den är nästan borta...lite kvar. Haha. Det går lätt, 3 stadiga mål...

Nej nu är det dags för Malte bus! Läsa lite bok och käka mat.
Ska ladda upp lite bilder på han med så ni ser läget ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar