2011-04-04

måndag.

Måndag alltså.
Igår va de dop...blev en underbar dag att minnas! Malte va vaken under hela dopet, pratade till och med med prästen när han fick vatten på huvudet. Han va en nöjd kille hela dagen! Till råga på allt, vilka fina presenter han fick! Tack alla underbara ni, alltifrån pengar till en elefantgunghäst. :-)
Tror alla uppskattade dagen och även maten..:-)

Ställde ut mina liljor ja fick av Niklas i fredags på trappen...jag är tjejjen som älskar liljor men som är hyperallergisk. Nu gick det inte längre, ställde ut dom i ett Lasse Åbergs ölglas, hörde precis att dom blåste omkull och glaset gick givetvis sönder. Typiskt mig.

Pappa Niklas åkte imorse till Danmark på jobbresa. Kommer hem imorrn-natt, första gången ja ska va "själv" med Malte. Kommer nog gå galant, ska försöka tänka bort min mörkräddhet. :-) "inga spöken, inga spöken" Sen på onsdagmorgon åker han till göteborg och kommer inte hem förrän sen onsdagkväll. Mysig familjevecka det här ;-)

Är jäkligt sugen på o ta en tripp till Ikea imorgon..Köpte mig ett koskinn häromdan, och nu vill jag ha ett ovalt ekbord på det...En vårjacka står på listan med. Vi får väl se vad vi känner för imorgon helt enkelt :-)

Nej nu blir det lunch och sen fönsterputsning...vilken underbra dag! Har förresten varit ute sen tio. En riktig underbar vårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar