2011-04-06

Onsdag...

Onsdag! Malten och jag tog sovmorgon ända till tio, eller jag hade
iallafall. Malte låg med sin snuttefilt och hade kvartssamtal!

Har hunnit en sväng till affärn med vagnen fullpackad med källsortering,
tvättat två tvättar, pappa har varit på kaffe, satt upp en hylla. Ja,
lite småplock. Ska snart börja steka kotletter och sätta dom på puttring
till mannen kommer hem! Underbart att ha han på hemmaplan igen!

Linköping igår ja...införskaffade oss ett nytt ovalt ekbord(hade ju bara
haft det förra i 10mån, måste byta ofta...hm) en tavelhylla till Maltes rum.
Lite mattor, ljus, nya kopior av ittala vinglas. Jo jag är nöjd.
En ny vårjacka och lite underkläder, Malte fick mycket kläder...nya påslakan.
Japp, jag är en expert på o förstöra pengar! Lyckades nästan bränna 4 papp
på ja...3 timmar. Helt ok ju?!

Ser att varenda helg är uppbokad fram till påsk. Att det alltid ska va nåt!

Viktuppdatering...-5kg...15 kvar.

Nu piper tvättmaskinen...dags o hänga tvätt!

2 kommentarer:

  1. Är jag inbokad nån av dom helgerna? =)

    SvaraRadera
  2. Emmelie (o mecke)7 april 2011 kl. 16:59

    Va duktig du är! zumba är bra skit alltså?! Kry på dig! Kram kram

    SvaraRadera