2011-04-25

Sommar!

Det är ljuva sommardagar som har passerat påskhelgen. Så underbart skönt!
Lite färg har vi införskaffat och ett och annat kg + har man lagt på sig.
Jag sa mig själv att jag skulle unna mig lite godis och godheter, det är ju ändå
bara påsk en gång om året. Imorgon är en ny dag...

Malte har haft gnällmaraton här nu ett par dagar. Det enda som gäller
är uppmärkssamhet och konstant lek. Någon mer som har varit med
om detta fenomen runt 4 mån? Det är jobbigt...Men med lite tänder på g också
så är det väl inte lustigt. Bara jag som måste försöka skaffa mig lite mer tålamod.
Niklas har fått tagit ett par svordomar av mig... Jag älskar ju givetvis
min son lika mycket ändå..Men det tar på krafterna vill ja lova!

Idag tog vi en snabbis in till vimmerby och köpte gräsfrö och lite smått o gott.
Det blev gräsplantering och så fick jag ett ryck och målade om våra trädgårdsmöbler.
Från slitet oljat trä blev det som nytt. Tänk va lite svart färg kan göra underverk :-)
Va tänkt att vi skulle köpa oss en rottinggrupp. Men ja va ekonomisk där och
gjorde fint så vi flyttade fram shoppingplanerna till nästa år...om vi inte
vinner på lotto vill säga...;-)

Tänker på Sandra dessa tider! Imorgon är det dax...Men kommer Otto då tro?
Nej jag tippar på fredag! Kommer bli fantastiskt hur eller hur. Längtar redan
efter sms:et eller samtalet där hon berättar.... gud va ja kommer gråta ihjäl mig! :-)

Min sambo är bäst, han älskar jag bara mer o mer för var dag som går.
Han är det finaste på denna jord, och jag är så lycklig att han är min!

1 kommentar:

  1. Gullig du är vännen.. Blir nog ingen Otto idag, tror faktiskt med till helgen, Johan sa med fredag igår. =) Vi får se!
    Jag håller dig uppdaterad..
    Kramar

    SvaraRadera