2011-04-11

Trötta tjejen.

Godmorgon!
Malten och jag tog sovmorgon, IGEN! Malte sov från 1930 till 0600.
Sen åt han o poff så sov han igen, det är ju underbart o ha barn! ;-)

Jag är för övrigt trött som en gris! Vi skulle ju som sagt gå ut o gå
igår runt Örsåsa...När ja packat iordning allt så va de som om nån slog mig
i bakhuvvet, tjutfärdig och ta mig fan helt slut o trött i kroppen. Inte trött
o ville sova utan ja helt lelös o inga krafter. Vet inte om det är en eftersläng
av magsjukan kanske. Ska försöka o ge mig ut idag...

Det skulle ju bli "den finaste dagen iår" enligt SMHI, jaha?! Visst, det är 14grader
men dä spöregnar! Inte direkt så ja vill gå ut nu.

Snart är det påsk...Jag längtar! Långledigt med familjen!

ska tillägga att jag har lite ångest...eller ganska mycket.
På onsdag morgon åker jag till Stockholm med Carra och ska tävla vidare
inom SM i stryktipset. Hotellövernattning och bankett. Ska bli jättetrevligt..men...
hur ska ja överleva och va utan min Malte?!?!?! Får försöka intala
mig själv att det är nyttigt o komma iväg lite själv,
och det vet jag ju att det är. Sen måste ja lita på min man och mamma att
dom klarar varsin dag med Malte. Nästan så jag vill skriva ett "Sov och Ät" schema..;-)

Nej ja måste försöka hinna göra nåt annat vettigt än att sitta vid datorn
innan han vaknar!
Smell you later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar