2011-05-17

11 grader och regn.

Godmorgon alla läsare!
Gude nåde vilken träningsvärk jag har idag...Älskling och ja va klara
vid nio igår. Då gick vi ut vid halv fem efter middagen och påbörjade trädgårds
arbetet... Landet på baksidan röjdes och fylldes med barkmull och ny jord..
Jag rensade ogräs mellan plattorna, vilket tattarjobb! Men är man pedant
så är man. Vid sju gick vi in och påbörja storstädning...Rent blev det!
Man kan säga att vi hann med mycket nödvändigt...:-)

Idag? Om regnet håller sig borta och att Malte är lugn ska jag
ta plattorna på framsidan. Men de regnar visst nu ser jag.
Annars blir det nog lugnt idag tror ja, familjehandling senare på ICA!

Se om Niklas kan trimma av kanterna lite i trädgårn. Vågar mig inte
riktigt på den där saken..lär trimma av mig mina tår om ja försöker.

Åter så trött på o försöka hålla kontakt med folk när man inte
får nån feedback. Jag gör väl som alla andra o skiter i det helt enkelt.
Det är tur ja har systra mi! O Malte såklart..O Niklas, o bror med familj
och mamma & pap. Ja...

Länge sen ja la upp lite bilder va? Ska försöka ladda upp lite senare.

Förresten ingen som är intresserad av en Brun kohud eller ett
IKEA VEJMON soffbord EK ovalt? Båda nämnda är inköpta
för ett par veckor sen. Passade dock inte riktigt min inredning,
bara o byta igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar