2011-05-12

Älskade son.

Älskade son...Ja, jag älskar verkligen min son, över allt annat.
Han är den finaste som finns och jag är så glad att jag har honom.

Måste dock erkänna. Lätt o ha barn? Inte då. Jag trodde nog inte
från början att det skulle kräva så mycket tid...Tid visste jag ju givetvis
att det kräver men så mycket.
Hans personlighet börjar visa sig mer o mer för varje dag. En bestämd
och envis kille som söker konstant uppmärkssamhet!

Ni som känner mig vet att jag inte är en person som inte kan göra
nånting under en dag... Det är nu det ställer till sig.
Allt jag vill göra hinns liksom inte till pga Malte och det resutlerar i en
väldigt irriterad och frustread morsa. O mer irriterad blir Malte..

Är glad att Malte har en pappa som JÄMT är där. Som "tar över" när
jag känner att gränsen är nådd och jag bara vill göra något själv...ensam.

Jag erkänner att de senaste veckorna har varit tuffa, vore konstigt
om ja sa nåt annat. Sen är det ju inte jobbigt jämförelsevis med andra
barn som ex har kolik. Malte kanske gnäller.. ja en kvart i stöten sådär
till o från när han inte får uppmärkssamhet. Jaja...va bara tvungen o skriva
av mig lite om det. Så då va de klart!

Igår va de tjejkväll, så jävla lyckat! Sålde allt mitt hembakade...Ja..
fick nog in cirkus 1700:-... Jo jag hade bakat mycket ;-) Uppskattat till tusen!
Köpte lite fin inredning och givetvis lite kläder också!

Nej nu blir det kvalletid med min karl så Malte sover för natta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar