2011-05-29

Bloody sunday.

God förmiddag på er!
Jäkla dålig jag är på att blogga nu för tiden..och ja ska inte göra
som alla andra och klaga på att tiden inte finns för att ja har barn.
För tiden finns, bara att jag prioriterar och göra mer nödvändiga
saker när fisen sover...typ, tvätta, plocka..laga mat. Ja ni vet.
Men ska försöka bättra mig :-)

Idag är det Mors Dag, Niklas åkte iväg imorse till jobbet för att
avverka ett par timmar där. Malte gav mig världens finaste present,
ett asgarv och bajs ända upp till nacken! Hehe, mysigt va!
Han sover just för tillfället, det ser ut som att det ska börja
regna vilken sekund som hellst, så bara onödigt att gå ut och
påbörja något. Får vänta till eftermiddagen.

Imorgon kommer det 4 kubik grus som vi ska fylla igen landen med,
så jag har nog trädgårsgöra i veckan så det räcker ;-)
Imorgon är det även dags för sprutor igen för Malte, 5 månader..
Förstår ni hur fort tiden har gått, 5 månader. Herregud.
Men jag älskar honom lika mycket nu som för 5 månader sen
när han kom upp på bröstet..

Nej nu ska ja passa på o borsta bissingarna och hänga tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar