2011-05-06

FREITAG!

Japp idag är det fredag mina vänner!
Malten och jag har varit inne i stan och handlat lite.
Hann med en fika hos mormor också...

Nu här hemma har jag hunnit dammsuga, röja undan lite vinterkläder
och lite småplock innan fisen vaknade nyss. Det är inte så vanligt
längre att Malte sover längre än ca 30 min om dagarna men nu
jäklars, han kände säkert att mutti behövde göra lite nytta!

Nu väntar vi mest på att pappa Niklas ska komma hem...idag är en sån
dag som ja saknar ihjäl mig efter honom. Ikväll blir det grillade hamburgare
med coleslaw! Blir nyttigare o nyttigare här hemma...;-)
Mitt delmål på -10kg är inte nått än...Men snart. Står lite still,
inte hunnit med så mycket motion den här veckan. Eller om ja ska
va ärlig så har ja inte haft så mycket ord.
Misstänker att ja har lite lågt blodtryck, blir så jäkla yr så fort
ja ställer mig upp lite för hastigt. Måste försöka ta det lite lugnt..
Inte lätt när man heter Lina Hassinen! Va ju sjutton inte lustigt
att Malte hade höga hjärtljud när han låg i magen.....;-)

Farmor Lotta kommer förbi sen ikväll med! Mysigt...

Igår firade vi föressten min morbror Steffe som fyllde 50 år och
rymde hemifrån till mutti framåt eftermiddan! Smörgåstårta
och trevlig stämning!

Nu skriker Malte efter mat, skaaaa bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar