2011-05-02

Pizzabullar.

Japp jag har precis bakat pizzabullar, blev nåt enormt sugen! Vet en
viss Niklas som nästan inte kan vänta tills dom är klara.

Haft en bussy day. Började med att jag lämnade fisen hos min mormor
vid åtta och därefter åkte jag till frisör Anna och satte mig i frisörstolen.
Blev ett besök på nästan 3 timmar. Snaggade nästan hela skallen
förutom högersidan där håret är lika långt som de va innan. En helblondering
på det och jag är som en ny människa. Niklas sa till och med "Du passade mycket
bättre i det älskling" Måste va ett bra betyg ;-) Kanske lägger in en bild senare.

Sen blev det en snabbis lunch hos mormor, kåldolmar. Sen ett besök hos
Jossan och hennes Edvin. Vilken söt unge! Får bli en träff snart igen...
Sen åkte jag till Sis och pratade skit! Sen avslutade vi dagen
med ett BVC besök. Fisen väger 7200 kg och är 68 lång! Ni förstår
vilken biff han kommer bli ;-)

Nej nu blir det kvällsfika!

1 kommentar: