2011-05-24

Tjockisinfo.

Härmar Sofie och döper mitt inlägg till tjockisinfo ;-)

Har 0,8kg kvar till 10kg målet. Tappat 9,2 kg alltså
och hela 10 cm i midjan! Jag tappar sakta men säkert.
Ytterligare delmål blir 14kg till midsommar. Just nu känns
det som om kilona rinner av mig...Tappat nästan 1 kg på
två dar (ja jag fuskväger mig ibland) haha. Så bara o kämpa
på! Skulle egentligen behöva ut o gå...Dock blåser det ju storm,
så får bli till morgondagens måsten istället.

Niklas är i Kista på jobb o kommer hem framåt kvällskanten,
saknar ihjäl mig efter honom redan!

Malten och jag har varit hos min faster i Kjettstorp idag,
skönt o komma ut lite. Trevligt :-)

Nej nu måste ja dammsuga!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är kämpa på vännen

    SvaraRadera
  2. Tjocksinfo är det bästa :) bra kämpat och kör hårt mot våra mål ska vi !! :D

    SvaraRadera