2011-05-20

Tjulululu...

Tjuulululu på er!
Då har nästan hela fredagen gått alltså..Malte har varit en snäll kille idag,
sovit och ätit mest. Haha. Jag har mått illa och haft ont i magen så det
har inte blivit många knop gjorda här inte..Fått i mig lite mat iallafall.
Fan det värsta som finns o må illa...nästan så ja tror ja ä med barn igen,
men så är INTE fallet.

Imorgon ska vi äntligen åka upp till Enköping till den nya familjen!
Mysa järnet med lille Ian och givetvis med hans föräldrar också! :-)
Ska bli såå roligt!

Blir nog en tidig kväll i säng...Huvudet är ju inte på topp heller
så tjenixen bums i säng. Men ja måste ju se BB är det värsta. Haha.

Packat o klart, bara jag själv som inte vet vad ja ska åka i än,
så ja packar efter det imorrn. ;-)

Sitter o kikar efter lite hotell också...Darlung och jag som skulle
åkt i väg i höstas...ja de blev ju inte riktigt så. Nu lutar det åt
Sthlm och ett hotell mitt på drottninggatan. Passar ju mig,
nära till shopping ;-)

ha en fin helg alla och njut av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar