2011-05-18

Underbart!

Man kan inte säga annat.
Efter en hysterrisk "inget duger-dag" för Malte så somnade han så
gott hos mormor sin runt halv åtta och sov sen för natta!
Vaknade inte förrän kvart över sju...Dock kunde ju inte en annan sova
ordentligt bara för det. Men ja känner mig utvilad ändå.

Fixat lite med tradera. Säljer som tusan! Nu nyss va det en som bad mig
stanna auktionen för att hon bara va tvungen o ha de sakerna. Så pengarna
på kontot två min senare och paketet snart iväg. Har bara lite kvar nu.

Har börjat störa mig lite på alla som JÄMT säger.."Guuuud va stooor Malte är!!"
Jag vet inte om det är pga min uppväxt som jag är anti mot alla
som säger att han är stor...Jag vet att det inte är neg menat men ändå.
Han följer sin kurva precis normalt och han är lika stor
som alla andra snart 5månaders bebisar ska vara.

Nej nu vakna fis korven igen!

1 kommentar:

  1. Men Lina då man säger så utan att man tänker sig för. Tänk på mig som ser Malte så lite vad ska jag säga då? Mina barm får höra det hela tiden o så kommer det att vara. Ska man få dåligt samvete om man säger det men ska tänka på det nästa gång vi ses. Älskar er ändå puss på er....

    SvaraRadera