2011-06-02

ÄNTLIGEN!

Yes, ställde mig på vågen. Och nu äntligen har ja kommit över -10kg gränsen!
Bra jobbat Lina! 10 kg på 2 månader. Jag är nöjd.
Nu har jag 1,8 kg kvar av mina graviditetskilon, sen har jag lyckats
göra min tyngd likadan som innan jag blev med barn! Fantastiskt!
Sen är det bara ca 10 kg till ja vill gå ner. ;-)

Natten har inte varit så fantastisk...En Malte med feber, tjurighet och
snoret som rinner. Hujedamej... Tror det är en o annan tand som håller
på o bryta sig igenom. Söker o söker... Hur va de för er eller eran son/Dotter?
Malte är ju fortfarande lika pigg...ja förutom att han är tjurig då ;-)
Med feber och vatten snor...Inte roligt för fem öre!

Nu har vi iaf bytt lakan, käkat finfrulle och fixat oss.
Klockan är alltså 0845 och vi ska börja lite ute i trädgården
för att sedan gå ner till muttis hus och kika.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar