2011-06-15

Böksvinet.




Japp, jag har ett böksvin. Den heter Malte...Han har börjat o somna

runt tio sådär...Bökar sig till sömns. Bökar sig till vakenhet runt halv sex-sex.
Och sen typ vägrar o somna om efter mat...Vad hände med mitt

murveldjur som sov från 20-8? Verkar inte bli bättre så jag

ska försöka vända mitt morgonhumör till något positivt

och se det så att "tääänk så mycket jag hinner med" istället...

Även att det är svårt.

Har iallafall hunnit sätta en vaniljbullsdeg. 3 surdegar...Det

blir en bakdag med andra ord! Fick beställning på mina surdegsbaguetter,

och det är ju inte tvi skit!

Måste se om Jossan o Edvin har tid för en fika snart med! Våra "en gång
i veckan fika" får inte utebli! :-)

Är bortbjuden på mat dagen till ära, blir att gå bort till farmor

för där väntar levergryta! GUD SÅ GOTT! I våran släkt får

farmor och jag äta det själva för det är inte en kotte till som äter det.

Och det passade bra idag, för mannen i huset är i Sthlm på jobb.

Till kvällen blir det inredningsparty hos Maja! Vilken dag va!


Min bantningen verkar ha stannat...Vet inte om jag äter för lite

helt plötsligt. Jag som har ett mål till midsommar -14 kg

och det är ju för fasen 4 kg kvar! Råkade visst gå upp nåt

kg när vi va till Kalmar...Men de gör inget, när man åker iväg

sådär måste man kunna offra sig och äta gott.

Nej nu kommer systra mi på kaaffe!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar