2011-07-31

Juli gången, götet på g...

Hej på er alla fina!

Dålig update igen, men det är nog bra för annars hade jag nog bajsat ner er
med ord som inte har nån mening...

Gått 3 veckor av semestern...1 vecka kvar. Vad har vi gjort? Ja ni,
dagsutflykter så som -Vvik, äta mat vid hamnen- -Bjursund o mormor-
-Trädgårdsarbete...mera trädgårdsarbete- -Mys med min kära bror o hans familj-
Golfat...ätit...ätit...motionerat mindre...ätit.
Haha jo. Visst fan äter man mycket när man är ledig...Visst gör man?
Vi har dock..okej varit rätt duktiga på att röra på oss men det äter man ju ifatt
rätt fort. Längtar på ett sätt och ett annat inte att Niklas ska börja jobba igen så man
får tillbaka sina rutiner...Motionera mer, äta mindre. Det har resulterat i att jag inte
gått ner nått senaste månaden. Men det har inte varit mitt mål heller för den delen.

Imorgon bär det av till Göteborg med Emelie o Daniel..barnfria, ska bli gudomligt
skönt! Nog för att vi älskar våra barn är det alltid roligt o komma iväg själva.
Liseberg, shopping och fin-hotell! Det vi älskar!
Det vankas en resa ner till Forsheda efter götetbesök...

På fredag är det min dag, 23 år..jag är ju rätt ung faktiskt...för o va morsa iaf. ;-)

Nu är det varma mackor och film...äta igen. Ja men gott är det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar